+380 50 333 66 15

Умови повернення та обміну

Ви можете здійснити обмін та повернення товару належної якості протягом 14 календарних днів із моменту отримання замовлення.
Обмін і повернення товару проводиться, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики та оригінальна упаковка, а також, за наявності документа, що підтверджує факт покупки.
Зверніть увагу, що для товарів, виготовлених на замовлення, повертається 70% вартості покупки. Щоб обміняти товар, будь ласка, виконайте наступні дії: 1. Зв'яжіться з нами за номером телефона +380 50 333 66 15 або у Instagram @weheat.me
Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:
1. Акуратно запакуйте товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).2. Будь ласка, уважно заповніть заяву про повернення товару, яку Ви знайдете разом із отриманим замовленням.
Зверніть увагу! Вартість відправлення посилки оплачує Відправник.
Для оформлення повернення чи обміну обов'язково потрібно заповнити «Бланк повернення та обміну», який покупець отримує разом з замовленням. Якщо вам потрібна консультація - просимо вас написати нам в Instagram Direct aбо зателефонувати за номером 
ВИМОГИ ДО РЕЧЕЙ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬСЯ:
1. Річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відео зйомки) та зберегла свій товарний вигляд.2. Одяг не прався.3. На одязі відсутні будь-які плями/тональний крем та інше.4. Присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару.При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.
Якщо протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару було виявлено суттєвий недолік (брак), товар приймається продавцем для ремонту або обміну, а за їх неможливості - для повернення коштів. У разі виявлення браку напишіть, будь ласка, нам про це в Instagram Direct. У такому разі повернення товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта», а витрати, пов'язані з доставкою товару неналежної якості, здійснюється за рахунок продавця. 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ:
1. Після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів.2. Повернення коштів здійснюється переказом на банківську картку Покупця, номер якої було вказано в заяві на повернення – не пізніше 10 (десять) робочих днів від моменту отримання Продавцем повернутого товару та підтвердження щодо дотримання Покупцем умов повернення товару.3. При поверненні коштів на банківську карту Покупця, строк надходження грошових коштів на рахунок Покупця може залежати від політики установи банку, що випустив картку.